Šiandien visi verslininkai, kurie nori plėtosi savo vykdomą veiklą ir iš jos gauti solidų pelną, puikiai žino, kad matomumas internetinėje erdvėje – vienas ir sėkmingo verslo garantų. Internetinė svetainė – tai ne tik įmonės vizitinė kortelė, bet ir informacinis šaltinis, kuris gali sudominti, informuoti ir padėti potencialiam klientui apsispręsti ar jis nori naudotis jūsų teikiamomis paslaugomis, įsigyti siūlomą produktą. Kita vertus, reikia atminti, kad nepakanka vien tik susikurti internetinę svetainę ir iš karto tikėtis klientų antplūdžio. Taigi, šį kartą pakalbėkime apie pagrindinius kriterijus, kurie lemia tinklapio kokybę.
Unikalumas – būtina sąlyga
Jei ne kartą girdėjote sąvoką „internetinio puslapio optimizavimas“, tikriausiai žinote, kad svetainėje turi būti pateikti unikalūs tekstai ir informacija. Paieškos sistemos greitai suindeksuoja interneto puslapius, todėl panaudojus jau kitoje svetainėje esantį turinį, jūsų internetinės svetainės vertė smarkiai krenta. Be to, net ir unikali informacija turi būti vertinga ir naudinga. Tarkim, jei plėtojate turizmo verslą ir naudingų patarimų skiltyje keliate straipsnius apie populiariausias lankytinas vietas viename ar kitame mieste, tokie straipsniai turės mažai pridėtinės vertės, net ir tuo atveju, jei jie bus unikalūs, nes tokios informacijos internete apstu. Kokybiškas svetainės turinys – tai unikalūs, dar internete nepublikuoti ir praktiškai naudingi tekstai. Tad vertėtų pasvarstyti apie galimybę į pagalbą pasitelkti profesionalius rašytojus.
Svetainė patogi vartotojui
Internetinio puslapio optimizavimas – toli gražu ne tik tinkamų raktinių žodžių panaudojimas. Kokybiška internetinė svetainė turi būti patogi vartotojui, pritaikyta atidaryti per skirtingus įrenginius, patraukli akiai ir lengvai suprantama. Tai reiškia, kad lankytojas, užsukęs į jūsų svetainę, turi greitai rasti jam būtiną informaciją – kontaktus, prekių pirkimo, apmokėjimo ir grąžinimo nuostatas, jei užsiimate elektronine prekyba, galiausiai paslaugų kainas. Baiminatės, kad paslaugų kainas sužinos konkurentai? Jie greičiausiai jas jau žino, o vartotojas – ne. Kainų nebuvimas – tai savotiškas diskomfortas, neaiškumas ir papildomas darbas, jei tenka skambinti telefonu ir viską aiškintis pačiam. Jei kiekvienas darbas turi skirtingus įkainius, kurie priklauso nuo darbo apimties ir sudėtingumo, tai paaiškinkite vartotojui, be to, galite pateikti preliminarias paslaugų kainas.
Kokybiška internetinė svetainė – tai aiški ir naudinga informacija vartotojui, visais techniniais dalykais gali pasirūpinti savo srities profesionalai – maketuotojai, tektų kūrėjai, internetinio puslapio optimizavimo paslaugas teikiančios įmonės.